2012. július 17., kedd

7. rész


A következő hétvégére szerveztük a vacsorát. Geri nagyon rápörgött erre az egészre. Egész héten sms-ekkel, twitter bejegyzésekkel bombázott. Jaime először nem igazán lelkesedett az ötletért, de viszont szerinte is meg kellene beszélnünk a kettőnk történetét. Szombat délután idegesen rohangáltam fel-alá Jaime lakásában.
- Nem tudom mit vegyek fel! – az ágyon feküdt és engem figyelt.
- Tőlem pólóba és farmerbe is jöhetsz, nekem akkor is te vagy a legszebb.
- Köszönöm, de azért az egy vacsorához nem túl jó ötlet. Te mit veszel fel? – leültem az ágyra ő pedig azonnal odahúzott magához.
- Fekete nadrág és egy világos sárga inget, vagy az nem jó? – az arcomat simogatta.
- De, szuper – vigyorogtam rá és felugrottam, aminek az lett a következménye, hogy kicsit összefejeltünk. – aúú – simogattam a homlokomat. – meg van mit veszek fel.
- És ehhez az kellett, hogy lefejelj? – nevetett fel.
- Nem – hozzá dobtam az egyik díszpárnát. – mindjárt jövök.
A fürdőszobába mentem és elővettem azt a ruhát, amit Kristin adott kölcsön. Egy gyönyörű szép sárga rövid ruha volt. Ezt a ruhát először kizártam, mert úgy voltam vele, hogy túl kihívó, de miután a párom sárga inget választott úgy döntöttem, hogy akkor öltözzünk össze, ezzel is jelezve, hogy igenis boldog és kiegyensúlyozott kapcsolatban élünk. Körülbelül 40 perc alatt elkészültem mindennel, a sminket nem vittem túlzásba sose szerettem magamra kenni több kiló festéket, a hajamat pedig egy picit begöndörítettem. 
- Jó leszek így? – a szobába sétáltam.
- Túlságosan is, nem akarunk itthon maradni? – húzott magához közel.
- Hízelgő ajánlat, de megígértük, hogy megyünk,  utána a tied vagyok – bújtam hozzá.
- Remélem is – csókolt meg.
Mi érkeztünk meg utoljára az étterembe és sűrű bocsánatkérések közepette foglaltuk el a helyünket. Cesc pár pillanatig rajtam felejtette a tekintetét, ami egy kicsit jól esett
- Szia – mosolygott rám Gerard barátnője – örülök, hogy megismerhetlek.
- Én is – furcsa volt, hogy szembe velem egy világhírű énekesnő ül.
-  Daniella vagyok – mutatkozott be a volt barátom új párja.
- Carla,  ő pedig itt a barátom Jaime – mutattam a mellettem ülő férfira.
A kötelező bemutatkozási kör után mindenki az étlapot kezdte el bújni. Vacsora közben nem túl sokat beszéltünk, Geri bedobott néhány poént, amin szinte mindenki nevetett, de egyenlőre nem találtuk meg a közös hangot.
- Dani, a gyerekek hol vannak? – kérdezett rá kedvesen Shakira.
- Otthon, nagyok már tudnak magukra vigyázni. Én nem hozom őket magammal úgy, mint egyesek – itt rám pillantott
- Senkinél sincs gyerek – rázta meg a fejét értetlenkedve Cesc.
- Nem kicsire értettem, hanem Carla barátjára ő olyan kisgyerek még – mosolygott rám gúnyosan. Legszívesebben az előttem lévő fagyi kelyhet a fejére öntöttem volna, de sajnálnám a szegény jégkrémet, nem érdemli meg, hogy ezt tegyem vele,
- Már elnézést, de én egyáltalán nem vagyok gyerek, talán te vagy egy kicsit idős hozzánk – szólt közbe a barátom és egy pillanatra megfagyott a levegő.
- Elnézést – felálltam.
A mosdóba mentem, mert fel kellett egy kicsit frissítenem magam és le is kellett nyugodnom, Kezd a nő az agyamra menni. Miután leellenőriztem a sminkem csak álltam a tükörrel szemben és próbáltam meggyőzni magam, hogy igenis van miért visszamennem. Lehunytam a szemeimet és magamba elszámoltam 10-ig, majd kinyitottam őket és azt hittem, hogy rosszul látok, ott állt előttem Daniella.
- Gondoltam, hogy itt leszel – mosolygott rám gúnyosan.
- Milyen okos vagy – fintorogtam.
- Na, idefigyelj kis lány! Elárulok neked valamit. Még ti javában együtt voltatok, amikor mi már találkozgattunk és az én vállamon sírta ki magát. Egy igazi nőre van szüksége és nem egy kislányra – szegezte rám az ujját és megijedtem tőle, olyan volt, mint egy gonosz boszorkány valamelyik régi meséből.
- Nőre? – nevettem fel – már ne haragudj, de nem hiszem, hogy egy anyára lenne szüksége – ott hagytam és visszamentem a többiekhez.
- Dani ? – kérdezett rá Cesc.
- Mindjárt jön, ne aggódj – vetettem oda gúnyosan.
- Arra gondoltam, hogy elmehetnék az egyik közeli klubba – szólalt meg az este szervezője – persze, ha benne vagytok.
- Tőlem mehetünk – szólalt meg Jaime.
- Hova megyünk? – érkezett meg a drága barátnőm és szinte rámászott Cescre.
- Egy kicsit bulizni.
- Szuper – vigyorgott.
Gyalog mentünk az említett helyre, mivel nem volt túl messze. Cesc és Daniella elől sétáltak, míg mi kicsit lemaradva utánunk.
- Annyira nem bírom ezt a nőt – szólalt meg Shaki.
- Miért van, aki bírja? – néztem rá nevetve.
- Csak az a hülye spanyol – mutatott Cescre. – látom te se bírod.
- Nem, de nem azért, mert Cesccel van, hiszen a mi kapcsolatunknak már vége van, csak szerintem jobbat érdemelne. – vontam meg a vállam.
- Az biztos. – kicsit előrébb mentünk, hagytuk a két srácot beszélgetni.
- Jól megértik egymást – utalt a két férfi egyedre. – nem akarlak megbántani, de ugye ő tényleg sokkal fiatalabb, mint te?
- Igen, még csak 19, de szeretek vele lenni. Fiatal, de sokkalta érettebb, mint néhány korombeli fiú.
- Ezt teljesen megértem. Mennyi támadást kaptunk mi is – rázta meg a fejét- de ez csak erősebbé tette a kapcsolatunkat.
A klub, ahová érkeztünk egy nagyon hangulatos hely volt. Szerencsére nem volt annyira tele így nem kellett nyomorogni. A fiatalok nem igazán foglalkoztak azzal, hogy kik is érkeztek ide, vagy ha igen, akkor is hagytak minket. Az egyik üres boxra azonnal lecsaptunk és mindenki rendelt valami inni valót. Mivel mindenki taxival érkezett már az étteremhez is, így szabad volt az alkoholfogyasztás is. Daniella folyamatosan Cesc combját simogatta. Shakival többször is összenéztünk és csak megráztuk a fejünket, hogy ez a nő nem normális.
- Majd én hozom a következő kört – álltam fel.
- Segítek – azonnal talpra pattant Cesc.
A pult előtt kígyózó sor állt így volt időnk egy kicsit beszélgetni.
- Sajnálom – súgta oda.
- Mit?
- Mindent, ennek nem így kellett volna alakulnia – a derekamra helyezte a kezét és kicsit közelebb húzott magához, de csak azért, mert egy ittas állapotú fiatal nekem jött volna, ha nem húz arrébb. Amint elment mellettünk a srác elengedett.
- A múlton már nem lehet változtatni.
- Tudom – sóhajtott fel.
Az italokat megkapva visszasiettünk a többiekhez. Az alkohol hatására mindenki sokkalta oldottabb volt.
- Táncolunk? – fogta meg a kezem Cesc.
- Persze – egyeztem bele.
A táncparkettre sétáltunk és pont ekkor szólalt meg egy lassú szám. (http://www.youtube.com/watch?v=qid4GeqEKDs&feature=BFa&list=FL6oVlpVG27c-qTUWnqiVxoA )
Egy pillanatig félve néztünk egymásra, majd Cesc közelebb húzott magához és a derekamra helyezve a kezeit kezdett el velem ringatózni. Olyan jó illata volt, még mindig ugyanazt a parfümöt használja, amit évekkel ezelőtt.
- Gyönyörű vagy ma – súgta a fülembe, amitől egy kicsit elpirultam.
- Köszönöm.
- Régen utáltál táncolni – néztem a szemibe.
- Tudom, de  én is megváltoztam. De, ahogy látom te is. Boldog vagy?
- Most már igen, és te?
- Azt hiszem igen – suttogta.
Oldalra fordítottam a fejem és azt hittem, hogy rosszul látok.  A kedves kis barátnőm Jaime nyakába kapaszkodva ringatózott. Annyira kellete magát, hogy az már röhejes volt. A lassú szám után egy igazi pörgős zene csendült fel. (http://www.youtube.com/watch?v=WKCNHZ4Tac8&feature=BFa&list=FL6oVlpVG27c-qTUWnqiVxoA)  Cesc még mindig nem engedte el a derekamat.
- Ezt nem hiszem el -  nevettem fel, de közben dühös is voltam. Daniella a barátomnak háttal rázta magát és mondhatni eléggé erotikusra vette a figurát. Elkapta a tekintetemet és kihívóan mosolygott rám. – Versenyezni akarsz? – Elkezdtem egyre jobban mozogni és addig csináltam mindezt, amíg Cesc kezei a fenekemre csúsztak, nem vette el a kezét helyette csak vigyorgott. Közelebb húztam magamhoz és elkezdtem simogatni a mellkasát, mire ő az egyik combomon simított végig úgy, hogy a ruhámat is felhúzta. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem kívántam az érintését. Egyre jobban belemelegedtünk a táncba és egy idő után már nem érdekelt, hogy mit csinál itt mellettünk az a nő és barátom egyszerűen csak élvezni akartam minden percet. Amikor elhallgatott a zene magunkhoz tértünk és azonnal távolabb léptünk a másiktól és kicsit szégyenkezve, de visszatértünk a többiekhez.
- Ez egy kicsit forróra sikeredet – röhögött Gerard, amire Shaki combjára ütött.
- Kicsim, mikor megyünk? – bújd oda a kedveséhez Daniella.
- Mehetünk, ha szeretnél – válaszolt egykedvűen.
- Ideje lassan nekünk is menni – nézett az órájára az énekesnő.
- Jó este volt. Esetleg megismételhetnénk – vetette fel az ötletet Jaime, amin nagyon meglepődtem.
- Én benne vagyok – vigyorgott Geri.
Elbúcsúztunk és mindenki elindult haza. Mi még a taxit vártuk és közben beszélgettünk.
- Nem haragszom – húzott magához.
- Tessék?
- Nem haragszom azért a táncért, tudom, hogy csak vissza szerettél volna vágni annak ribancnak, bocsi, de mást nem tudok rá mondani. Undorítóan viselkedett.
- Nem jelentett semmit sem – mondtam ki hangosan és próbáltam elhinni, amit mondok. – Drágám, nagy baj lenne, ha én most sétálnék egyet?– néztem fel rá.
- Ne kísérjelek el? – simogatta meg az arcom.
- Most ne, vigyázok magamra. – megcsókoltam és elsétáltam.
Nem volt konkrét célom csak mentem amerre a lábam vitt. Szükségem volt egy kis magányra. Felkavart ez az este és megrémisztett az, hogy még mindig érzek iránta valamit. Hiába próbáltam elnyomni az érzéseket azok mindig is ott voltak. Lehet, hogy sohasem fogok mást szeretni? Leültem az első padra, amit megláttam és csak néztem magam elé. Egy pillanatra felnéztem, hogy hol vagyok, egy parkban voltam. Tőlem nem olyan messze egy szerelmespár volt.
- Sejtettem, hogy itt leszel – hallottam meg Cesc hangját, majd egy árnyék rajzolódott ki előttem.
- Honnan? – néztem fel rá.
- Régen mindig ide jártunk.
- Én nem szándékosan jöttem ide.
- Sejtettem – leült mellém – egy barom voltam, vagyok – bukott ki belőle – elengedtelek, megcsaltalak, kihasználtalak nem csodálom, hogy ezek után nem tudsz nekem megbocsátani.
- Cesc, kérlek ne. A múlton hiába rágódunk, azon már nem lehet változtatni, ami megtörtént az megtörtént. Azt nem mondhatom, hogy nem esett rosszul, amit velem tettél, de ez van elfogadtam, hogy neked más kell és nem én – felálltam és távozni akartam, amikor megfogta a kezem és magához húzott.
- Hiányoztál, nagyon is –suttogta és közben egyre közelebb került hozzám, míg végül megcsókolt.

3 megjegyzés:

  1. Szia Niki! :)
    Nagyon tetszik a rész :D :D
    Jó kis buli volt :D És a tánc is csúcs :P
    A vége pedig :D :D
    Imádom. Nagyon várom a folytit. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Húú ez aztán a rész, nagyon tetszett :)
    Na ez a nő kiakasztó, de tényleg, öreglány :D
    Hát jó kis buli volt, mit ne mondjak :D És a táncok, hát na az jó. Tuti jobb volt Carla, mint az öreglány :D
    ÉS, hogy lehet ilyen véget írni?? Az állam a padlón volt, azt tudom. Nem gondoltam volna, hogy ez lesz. Legalább pár szót már beszéltek, ez haladás :)
    várom a folytatást!
    puszi D.

    VálaszTörlés
  3. Sziaaaa!
    Áááááá :DDD Daniellán mennyit szkaadtam Xd ekkora egy ribancot xdXD de örülök h Carla nem hagyta magát :D
    És a vége... :D mondanom sem kell, hogy az a kedvenc jelenetem ugye? :D
    Puszi
    Klausz :)

    VálaszTörlés