2012. július 12., csütörtök

5. rész


Még csak augusztus 15.-e van, de már az egész várost sőt az egész országot lázban tartja a 17.-én megtartandó El Classico. Az utcákat plakátok borítják a televíziók erről beszélnek, sőt még a rádióadások nagy részében is fontos szerepet tölt be a közelgő meccs. Mivel ez lesz az első meccs két év óta, amire én is kilátogatok ezért kicsit izgatott voltam. Kristin teljesen bepörgött és már napok óta erről beszél nekem, hogy milyen szuper lesz. Várom is a meccset meg nem is, hiszen ott lesz Cesc is. Több, mint két éve láttam őt élőben játszani, de akkor még neki szurkoltam és csak őt figyeltem a pályán. Most az egész csapatot fogom figyelni úgy lesz a legjobb. Munka után alig vártam, hogy hazaérjek, mert már nagyon fáradt voltam, illetve el kellett készülnöm az esti randimra is. Fel-alá rohangáltam a  lakásban közben pedig telefonom beszéltem Gerarddal.
- Akkor jössz holnap után? – nem is tudom hanyadjára kérdezte már meg.
- Igen, megyünk Krstinnel – a szekrényemből dobáltam ki a ruhákat az ágyra – szerinted mit vegyek fel?
- Attól függ hova mentek, de szerintem, ha nem veszel fel semmit sem úgy fogsz neki a legjobban tetszeni – hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Azt gondoltam, amúgy étterembe megyünk – két rövid ruhát kitettem az ágyra, de nem tudtam dönteni – fekete vagy vörös?
- Vörös az szexi. Nem tudom, hogy kérdeztem-e már, de kinek fogsz szurkolni a meccsen?
- Egyértelműen a világ legjobb csapatának a Real Madridnak – nevettem fel.
- Köszönöm, én is szeretlek – duzzogott.
- Tudod jól, hogy úgy is nektek – mosolyogtam, közben magamra rángattam a ruhámat. – figyelj én most leteszem, mert így tényleg nem fogok elkészülni.
- Rendben, érezd magad jól és óvatosan.
- Köszönöm – bontani készültem a vonalat, amikor meghallottam egy olyan hangot, amit nem szerettem volna.
- Jó volt hallani a hangodat – Cesc volt az.
A telefonomat az ágyra dobtam én pedig mellé zuhantam. Végig ott volt mellette? Mindent hallott? Tudtam, hogy Geri nem fogja feladni ezt az egészet, de ez akkor is szemétség volt. Viszont nem értem rá sokáig dühöngni, hiszen egyre kevesebb időm volt elkészülni.
- Ma este sem alszol itthon – állapította meg a barátnőm.
- Miért nem?
- Csak nézz magadra, szuperül nézel ki, ha ezt Jaime meglátja nem enged el – közben tovább kanalazta a müzlijét.
- Pedig ez egy ezer éves ruha – vontam vállat és utoljára végig simítottam a hajamon és ellenőriztem a sminkem.
Magamhoz vettem a táskámat és addigra meg is érkezett Jaime.
- Nagyon szép vagy – mosolygott rám, majd közel húzott magához és megcsókolt.
- Köszönöm, te sem panaszkodhatsz – fekete farmert és egy kockás inget viselt.
- Mehetünk?
- Persze – mindketten intettünk a barátnőmnek és már indultunk is.
Egy hangulatos étteremben kötöttünk ki. A kiszolgálás jó volt, az ételek fantasztikusak voltak. A vacsora utána sétálni indultunk.
- Jössz velünk a meccsre? – kézen fogva sétáltunk.
- Ha szeretnéd, akkor mehetek – megcirógatta az arcom.
- Nagyon szeretném – vallottam be csendesen.
- Akkor megyek – szembefordult velem és megcsókolt.
- Köszönöm - szorosan hozzábújtam.
- Van kedved feljönni hozzám?
- Igen.
A nappaliban ültünk és folyamatosan csókokat váltottunk. Az ölébe húzott és úgy folytattuk tovább. Lecsúsztatta a ruhám pántját és végig csókolta a helyét, addig én a ingétől próbáltam megszabadítani. Amikor már nem fedte a felsőtestét ruha végig simítottam rajta. A nadrágja övét próbáltam kioldani, de eltolta a kezem.
- Ne siess – súgta a fülembe és közben a combomat simogatta.
- Akarlak – sóhajtottam fel.
- Én is, nagyon is – a melleimet kényeztette.
Felállt velem és a hálószobáig meg sem álltunk. Elfektetett az ágyon és lehúzta rólam a ruhámat én pedig végre megszabadítottam a nadrágjától. Ugyan ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Az egész testemet apró puszikkal kényeztetve, amikor elért a női test legérzékenyebb pontjához ott elidőzött egy kicsit. Felnyögtem, amikor megéreztem magamban az ujjait. Felhúztam magamhoz egy csókra és közben megszabadítottam a boxerétől és a férfiasságát kezdtem el simogatni. Az ajkaimról a nyakamra, majd a vállamra vándorolt az azokat csókolgatta közben egy váratlan pillanatban belém hatolt. Nagyon lassan mozgott már –már őrjítően lassan, majd hirtelen tempót váltott én pedig hangot adtam a tetszésemnek. Hosszú és érzéki szeretkezés volt.
Másnap a karjaiban ébredtem, óvatosan megfordultam és figyeltem, ahogy alszik. Olyan aranyos volt és olyan gyermeki és ezzel nem is tévedtem sokat, hiszen még mindig gyerek. 19 éves én pedig 24, de nem tehetek róla vonzódom hozzá. Évek óta most érzem először azt, hogy szükségem van egy férfira. Megsimogattam az arcát, amire mocorogni kezdett.
- Jó reggelt kicsim – pislogott rám még kissé fáradtan.
- Neked is  - ismét megsimogattam az arcát.
- Most nem mentél el, így megtudom ezt tenni – felém kerekedett és szenvedélyen megcsókolt.
- Ha tudtam volna, hogy ez vár rám, nem mentem volna el – nevettem fel.
- Most már tudod – kisimított egy kósza hajtincset az arcomból – Mit szólnál, hogy ha ma nem mennénk be dolgozni, csak mi ketten –suttogta az ajkaim közzé.
- Lehet róla szó, veszek ki szabadságot.
- Én pedig beteget jelentek – mosolygott rám.
- Rendben- pusziltam meg.
- Kérhetek egy pólót – pislogtam rá kislányosan.
- Persze, de úgy is jó leszel, ha nem veszel fel  semmit sem– megpuszilta a vállamat.
- Valahogy gondoltam – a szemeimet forgattam.
Miután megkaptam a ruhadarabot a fürdőszobába mentem, hogy túl essek a szokásos reggeli teendőkön. Kicsit összeszedtem magam és a konyhába sétáltam, hogy készítsek magunknak egy-egy adag kávét. Közben Jaime a nappaliban adta elő a telefonban a haldoklót. Én már fulladoztam a nevetéstől, de visszafogtam magam nem akartam lebuktatni, mert akkor lőttek a mai napnak. Vidáman tette le a készüléket és mögém sétált, átölelt.
- Mi volt olyan vicces? – a vállamra hajtotta a fejét.
- Ez a haldoklós jeleneted – most már nem fogtam vissza magam.
- Szóval kinevetsz – szembefordított magával és felültetett a konyhapultra.
- Igen ki – kinyújtottam rá a nyelvem.
- Ezért kapsz – vigyorgott rám és szenvedélyesen megcsókolt.
A reggelünk is csodálatosan indult és az egész nap az volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése